tiistai 23. elokuuta 2011

MOVIES

Vihdoin ku viikoloppu taas tuli, se hurahti ohi sekunnissa.. Laskimpas muuten tässä äsken että enää 3 kuukautta paluuseen... Tulen olemaan nii tyhjä ku palaan takasi isosta ja ihanasta miljoonakaupungista tuttuun ja turvalliseen Rauman kyläpahasee. Itken jo valmiiks.

Mutta tämä viikoloppu oli kyll aika mainio. Eli perjantaina olin taas Inkan kans, tää on tämmöne almost joka perjantaine meetinki citys ku ei muuten enää koulussa ja muutenkaa arkena nähä. Tällä kertaa leffaan, ja mentii kattoo 'Friends With Benefits'.Oli muuten iha sairaa hyvä!!! Suosittelen erittäin paljon! :D



Lauantai aamupäivä meni normaaliin tapaan, eli nukkuen ja pitkään. Mut sitte illemmalla ryhdistäydyin ja menin mun koulukaverin Kimin kans kaupunkii hengailee, kierreltii kauppoi ja istuskelii millon missäki eri kahvílois :)





Sunnuntaina kävin tossa meijän lähi ostaris, ja löysin niin ihanat korot!!! Olin hakenu tommosii korkkikiiloi ja jonku aikaa, ja nyt ne yhes tavaratalos heittäyty mun silmil! :)




Illalla menin leffaa mun hostie ja niiden semsen ystävän kans. Ensin mäkkiin ja sieltä sitte kattomaa aussileffaa nimeltä 'Red Dog'. Ko ekaks Rob (h-isä) sano mulle et mennää kattoo sitä olin et joo mennää ny sit, vaik olinki ettei toi oo ny iha mun eka leffavalinta  :D mut se osottautu yllättävän hyväks, ja kuten asiaan kuuluu tietenki rupesin itkee ku tuli surullinen kohtaus, ja niitä oli leffassa enemmän kuin yksi. :D



Seuraavaa vkoloppua erittäin innolla odotellessa, nimittäin se on INKAS 18th BURFDAAYY!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti