tiistai 15. maaliskuuta 2011

LOVELY WEEKEND 4.-6.3.2011

Perjantaina mun synttäreitten kunniaks koulukaverit oli ostanu mulle kakun ja siinä oli kynttilät ja kaikki:) Sain myös ihana pinkin ruusun Inkalta! Ja ooooi ne kaikki tyypit ja opet koulus on nii ihanii, ko tietyst kävelin se kukka kädes koko päivän ko en saanu jätettyy sitä mihinkää ni kaik ties heti et mull on synttärit ni mulle sitte laulettii yhteens 4 kertaa päivän aikana 8) ja sit ko pääsin kotiin ni mua odotti toinen kakku (!!) jonka bob ja sue oli mulle ostanu :) sain heiltä myös kivan synttäri lahjan: aussi t-paidan ja pyyhkeen! (sekä suklaata, bob pisti ne jääkaappii enkä oo sen jälkee nähykkää niit :D). meillä on myös semmonen tyyppi nimeltä elsbeth asumas samas kämpäs ni sain siltä lahjaks suklaata ja kynsilakkaa :) (elsbeth on bobin ja suen tyttären 29v ystävä ja hollantilainen). Illalla menin sitte sinne alueelle missä inka asuu (Mosman) ja mentii eka käymää rannalla istuskelees ja sit mentii leffaa kattomaa BLACK SWAN, suosittelen!





Lauantaina mentiin Inkan ja Franzin (saksalainen 'vaihtari') kanssa MARDI GRAS festivaaleille. Se on siis tapahtuma, missä homot ja lesbot voivat tulla ulos kuorestaan ja erillaisillä kulkueilla ja lavoilla kertovat olevansa ylpeitä siitä mitä ovat. Paraati oli aivan mahti, se pitää kokea itse että ymmärtää tapahtuman hauskuuden :D












Sunnuntaina mentiin juhlii koulukaveri Katen synttäreitä Sydneyn keskustaan. Mentiin kahvila-ravintola 'Pancakes-on-the-Rocks':iin syömään aamupalaa nimittäin pannareita, ja ne ei ollukkaa iha tylsintä sorttia :) 

Kate












OMNOMNOMNOM

KIITOS IHANASTA VIIKONLOPUSTA !

4 kommenttia:

  1. oioi ko kivan näkösii kuvii :)

    VastaaPoista
  2. hiuka siistii tuol festivaaleil. eipä suomes kauheest tollassii ol :D

    VastaaPoista
  3. Mä haluun ton kuvan mikä on otettu ku oltiin syomässä pannareita :))

    VastaaPoista
  4. kiitos jenny! ja joo 100x suuremmat festivaalit ko helsingin vappu :D

    VastaaPoista